Sabtu, 6 Julai 2013

sabtu yang boring

assalamualaikum and hai 


and see now , sebab boring tuu laa boleh ada gambar yang macam nih , haha actually i like this , look like funny jeh , haha tadi after comes back from KFC , then sampai rumah aku boring tahap , sampai taktau nak buat benda , nak text someone pon kredit totally zero ! pastu aku buad lah kerja gila macam kat atas tuu , hehe ! orang comel apa pon boleh , hahah ! like kak ton gituu ! 

online twitter macam sembang sorang sorang jahhh , kebarangkalian budak SMKA online pon cam sikit jah , junior ramai laaa . hmmm FB pon dah deactive rasa lega sikit , tak payah baca menda menda yang tak sepatut nya dibaca then buad aku sakid hati , boring boring dan terus boring , salihah azhar pulak tak balik , kalau tak boleh jugak aku  nak out dengan dia jejalan PB pon jadi laaa kann , 

bertambah boring bila mengadap homework yang banyak tuhhh , folio bagaiiii , tak suka tak sukaa , tapi benda tu kannn , dia kannn , bantu juga dalam exam nanti ! macam mana pon kena buad jugak ! okay keep calm teruskan usahaaa , totally hampir 60% aku siap dah folio addmath then folio akaun lagi 30 % hampir siap , alhamdullilah ! actually taktau nak buat entry apaaa , tapi nak jugak tulis sikit , hahaha ! , oke laaaa 
sampai sini jahhh , daaa !

1 ulasan: