Jumaat, 10 Mei 2013

mid year exam , bismillah :D

Hi , Assalammualaikum !
 lama gila tak onlines , rasa macam dah ketinggalan updates terkini ! nampak kan tajuk entry yang agak agak wow gituu , yang mengejutkan lagi lagi exam kali nih hampir tiga minggu , boleh parah kalau macam nih tambah tambah satu paper pon take time dalam 2 jam lebih , fuhh memang terbaik dari ladang ! kebanyakkan sekolah sekarang dalam mood exam , wish you luckk ! aku baru lepas amek 4 paper !syariah , sejarah , bahasa melayu dan english ! memang tersangatlah killer semua subjek baca , aku dah laa cannot move on dengan subjek subjek membaca nih lebih prefer dengan subjek kira kira ! mybe next week lebih santai dengan subjek subjek yang sangat awesome ! i love math and addmath ! hope dapat score A campur lagi dalam mid year nih ! 

setelah menjawab 4 paper , paling tak target peper english ngan sejarah ! aku mampu target lulus je ! haha , soalan tahap terok arr , aku confused nak jawab dan paling penting sekali aku taktau apa yang soalan tu nak ,herrr ! mcam tu laa kan orang kalau tak baca buku , kalau mummy tau memang kena bash terok la , haha !

besides , next week hari selasa sekolah nak bawak kitaorang semua pergi karnival kerjaya , so dapat rest minda sehari , alhamdullilah ! tapi kena struggle jugak sebabnyaa rabu tu exam math and addmath ! wahhh yakin jer dalam diri bolehh buatt , menurut kajian fizik yang baru aku ikuti hari jumaat lepas , kita kena ada kimia dengan persekitarann baru lahh benda itu sampai dan tercapai , insyallah ! tapii betull kod , just trust yourself !

last sekali , gud luck untuk diri sendiri , stop hating and makes this world a better place to live ! thanks for reading . loves !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan