Sabtu, 18 Mei 2013

explore the unknown potential

Assalammualaikum 

haa entry kali nih agak gempaks sikit kan , klik sni dlu  SR International ! Haa SR laa yang anjurkan program nih , sumpah lawak terok kod bila gabungan Solihin dengan Azhar , konfem kan kalau masuk maharaja lawak mega menang arr , memang kita org vote undian 10 bagi ! 

pukul 8 kita orang semua dah kumpul dekat dewan seri pinang , dewan yg agak WOW sikit tu kan untuk berdaftar and then dapat lah bag and badge EXP , jam 8.30 kami diberi briefing oleh Azhar , memang rancak sangat opening programme dengan bass music nya dengan lighting nya , fuyoo ! pasttu tepat jam 10 turn Solihin untuk berikan 88 teknik belajar , macam macam keluar ! produk kakton laa , buaya bin biawak laa , haa sapa sertai nih dia tau laa HOTS nya kan ! 

yang paling aku engat laa kan , Solihin cakap kita kalau nak genius macam orang lain firstly , kenalah kurang meminta dan selalu memberi ! faham tak kat sini ? misalkan ilmu kalau tak di cabang cabang kan tak diberi berikan kat org lain , ilmu tu tak dapat dibawa kemana pon dan jangan selalu meminta or mengharap orang nak suap ! second , pelbagaikan atau unik kan cara belajar , ini akan membantu pelajar dalam proses mengingat di mana sahaja , sampaikan Azhar perkenalkan tips PAKAI BAJU TERBALIK ! means setiap kali orang tegur kita pakai baju terbalik setiap itu lah kita cakap kat orang tuu formula formula hafalan ! take a note please ! otak kita mengambil masa selama 21 hari untuk proses mngingat ! dan banyak lagilah tips yang dabomb dikongsikan .

team EXP cakap ini program dia orang terakhir , so lepas nih memang dah takde program dari diorang , dan aku bersyukur sangat sebab pilih jalan terbaik untuk TERPAKSA BERJAYA , teehee ! Azhar cakap dalam life ni kan kurangkan condem or complain macam macam sebab itu tandanya kita tidak bersyukur 

lastly I PROUD TO BE ONE OF THE TEAM EXP !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan