Sabtu, 24 November 2012

yes , saya memandu terlatihh

Salam cuti sekolahhhh , hehe oke entry nih nak cit sikit laaa kann aku dah dapat lesel L dah dapat lesen L , macam tak percaya kannn , ala dapat l pon nak kecoh daaa , orang dah lepas P dah , maklomlaa aku neh dilahirkan lambat , soo lambat laa jadi nyaaa , sapa yang belom amek lagi lesen , sila daftar sekarang , boleh wempitzz skali dengan akuuu , hahaha , rempit baik pnyaaa ada lesen keluaran JPJ  hhaahah ,

nak ceritanyaaa kat sini , lawak gila masa p test teori time amali dengan cikgu Jamil , herrr wat ketaq lutut orang jaaaa ,skali ngan aku aku skali ketaq , hahah , yg lawak nyaaa , aku dah lepas dahh wat sampai lapan step , nak press minyak tiba tiba cikgu tu cakap stop , tongkat tak angkat , REJECT REJECT REJECT , hooo moto cikai punya kodddd , tongkat pon dah looose dah koddd , hahahah , panaih hati akuuuu , memang sabaq bnyak gilaa laaa time teori tadii , akhirnya dapat jugak pegang lesen L dah , boleh p mewempitzzz dengan salihaha , hahahah 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan