Selasa, 13 November 2012

saya manfaat kann cuti sayeee

assalammualaikummm guyss , cuti sekolah ouh cuti sekolah , first time cuti sekolah kali nih mak akuu hantar aku pergi tusyen , biasaa laa kan anak dia nak amek SPM , bukan sebarangan tuhh , tuh yang di kalot hantaq aku tusyen nihh , thanks mama , bnyak bagi pendidikan , ILOVEYOUMUMMY , hmm esok start laa tusyen , aku amik belah malam , kalau tak memang nak amek pagi tapi dah penoh , tak rezeki , boleh bangun lewat sikit kehkehkeh , aku suka update blog aku malam membuta nih , bukan apa , boleh karang byak cikit , sebab masa pannjang sikit nak celoteh kat sini , hmmm , mata aku pon semakin puyu , sure esok pagi PANDA EYES , i likee , kehkehkeh , 

hmm , tensyen nyaaa tweet aku limittt , tak leh nak tweet dah , geram betoll , hanya mampu tgok org tweet jelaaa , kayyy lahh tatau nak merapu paa dahhh , nak out dulu bubye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan